Сістэма менеджменту якасці
СТАНДАРТ СМК
СЕРИЯ ISO 9001
Арыентацыя на задаволенасць спажыўца - адно з асноватворных паняццяў сістэмы менеджменту якасці (СМЯ). За кошт наладжанай зваротнай сувязі з пакупнікамі кампанія знаходзіцца ў пастаянным удасканаленні ўсёй сістэмы менеджменту якасці.
Кіраўніцтва кампаніі Гідравія, паказваючы сваё лідэрства, з дапамогай СМЯ дамагаецца максімальна гнуткага і кліентаарыентаванай падыходу ў вырашэнні любых задач.
У працэсе ўдасканалення менеджменту якасці была выведзена формула: задаволены пакупнік – гэта ўстойлівае развіццё кампаніі.
Сістэма менеджменту якасці Гідравіі, сертыфікаваная ў адпаведнасці з патрабаваннямі ISO 9001, з'яўляецца адным з пераваг, якія выгадна адрозніваюць яе ад канкурэнтаў.
Сістэма менеджменту якасці Гідравіі, сертыфікаваная ў адпаведнасці з патрабаваннямі ISO 9001, з'яўляецца адным з пераваг, якія выгадна адрозніваюць яе ад канкурэнтаў.